kosárban
0 termék
Nemzeti Fejlesztési Terv
Ez a honlap az Európai Únió hozzájárulásával készült

A Castrol az év szponzora

Castrol az év szponzora
A Brüsszelben megrendezett European Sponsorship Awards (ESA) díjátadó ünnepségén, a Castrol elnyerte a rangos nemzetközi szponzorációs díjat az UEFA EURO 2008™ közreműködéséért.

A BP kenőanyagok, mely első alkalommal lépett be a nemzetközi labdarúgás világába az UEFA-val történt társulás által, a cím elnyerésért folyó küzdelemben maga mögé utasított olyan versenytársakat, mint Team Visa Beijing, The Artemis Transat és az iShares Cup Extreme Sailing Series.
Peter Weidner a Castrol európai elnöke a következőket nyilatkozta a kampányról: "Nagy megtiszteltetés számunkra ez az elismerés és nem csak a kollégáink számára, hanem a partnereink és vásárlóink részére is akik részesei voltak a versenysorozatnak. Több, mint 8000 Castrol partner jutott ki a 2008-as UEFA mérkőzésekre és lehetek részesei a nagyszabású eseménynek, miközben nézők milliói Európa és a világ egyéb országaiból élvezhették a mérkőzéseket a Castrol segítségével. ”
Castrol az év szponzora
"Ez volt a Castrol első jelentős nemzetközi labdarúgás szponzorációja és az eddigi legnagyobb szponzorációs kampánya is. Partnereinktől kapott rendkívül pozitív visszajelzések és a díj elnyerése is demonstrálja, hogy milyen hihetetlen erős szerepe van a labdarúgásnak a Castrol számára.”

A Castrol együttműködése a labdarúgással jelentős változás volt a márka életében, hiszen a múltban szinte kizárolagosan a motorsportokra fókuszált. Az UEFA EURO 2008™ szponzoráció része volt a márkanév és a termékpaletta megújítása, melyet 2007-ben jelentettek be. A labdarúgás kiválasztását egy Castrol által kezdeményezett felmérés előzte meg, mely kimutatta, hogy a foci nagyobb érdeklődésnek örvend a sportrajongók között, mint a motorsportok.
Az együttműködés során a Castrol volt az UEFA EURO 2008™ statisztikák hivatalos szponzora, mely során hozzáférhetett az UEFA által -kizárólag a Castrol számára- biztosított statisztikai adatokhoz és ezekből létrehozta a rajongók számára a teljesítmény indexet. Az index által a szurkolók összehasonlíthatták a játékosok és a csapatok teljesítményét. Így született a Castrol Teljesítmény Index, ami elérhető a www.castrolindex.com weboldalon.

A márka focihoz való hozzáállása hűen tükrözte a legfőbb értékeit, mely a szenvedély, a technikai fejlődés, teljesítmény és a csapatmunka.
Castrol az év szponzora
A szponzoráció része volt egy európai foci versenysorozat is, amely a Castrol üzleti partnerei részére lett szervezve. A versenysorozatban 5 fős csapatok indultak és a döntőre Bécsben került sor az úgynevezett Castrol Performance pályán. A döntőben ugyanaz a web alapú teljesítmény értékelő rendszer került alkalmazásra, melyet az UEFA is használt a döntők során.
Ezen felül, a Castrol „Legjobb 11” néven futott sales promóciójával lehetőséget adott partnereinek, hogy jegyeket nyerjenek a mérkőzésekre. A márkaszervizek dolgozóinak és vezetőinek lehetőségük nyílt arra, hogy együtt töltsenek egy estét az Arsenal menedzserével Arsène Wengerrel, Ottmar Hitzfelddel aki kétszer volt az év edzője Németrországban, Emilio Butragueñoval a korábbi spanyol csatárral, és a neves játékvezetővel, Pierluigi Collinaval, akik a Castrol nagykövetei voltak.
Castrol az év szponzora
A Castrol bejelentette, hogy továbbra is aktív részese lesz a labradrúgásnak és szponzorálni fogja mind a 2010 és 2014 FIFA világbajnokságot, mind pedig a 2009 és 2013-as FIFA Confederations Cup rendezvényeket. Az UEFA EURO 2008™ sikere bebizonyította, hogy ez a jó irány a márka modernizációjának és ez az egyik legjobb módja a vevők és partnerek elérésének, akik így megismerhetik az új technológiai fejlesztéseket és az átláthatóbb kínálatot.
 
 

 

MAGUNKRÓL . MÉDIA, KÉPGALÉRIA . Adatvédelmi tájékoztató .