 |
|
|
|
 |
Ez a honlap az Európai Únió hozzájárulásával készült |
|
|
XADO Revitalisant teszt a Holland Saab Clubnál
2006. 03.26 - 10.15-ig

|
Hr. Pieter Folkersma Hasselt
Saab 99 Turbo Rendszám: LD-59-HN
Kilométeróra állása: |
Kezdete: 317000 Vége: 325551
|
|
Fogyasztás |
CO %
|
HC |
Kompresszió
|
Henger 1 |
Henger 2 |
Henger 3 |
Henger 4 |
Kezdete |
1ltr/10,5km |
3,34
|
404
|
8.2
|
7.4 |
6.9 |
8.4 |
Vége |
1ltr/12,0km |
0,13
|
290
|
10 |
9.1 |
9 |
10 |
Javulás % |
14,29% |
96.11% |
28.22% |
21.95% |
22.97%
|
30.43%
|
19.05% |
 |
Hr. Alfred Veenstra Aalten
Saab
900 Rendszám: LR-06-GH
Kilométeróra állása: |
Kezdete: 273000 Vége: 278863 |
|
CO %
|
HC |
Kompresszió |
Henger 1 |
Henger 2 |
Henger 3 |
Henger 4 |
Kezdete |
5.2
|
148
|
10.9
|
10.6 |
10.4 |
10.6 |
Vége |
1.57
|
112
|
11 |
11 |
10.8 |
10.5 |
Javulás % |
69.81% |
24.32% |
0.90% |
3.77%
|
3.85%
|
-0.94% |
 |
Hr. Peter Albersen Amsterdam
Saab Rendszám: SP-49-LP
Kilométeróra
állása: |
Kezdete: 410000 Vége: 426755 |
|
Fogyasztás |
CO %
|
Kompresszió |
Henger 1 |
Henger 2 |
Henger 3 |
Henger 4 |
Kezdete |
1ltr/10,0km
|
2
|
7.8
|
8.7 |
9 |
6.8 |
Vége |
1ltr/12,0km
|
0.45
|
11.4 |
11.2 |
11.5 |
12 |
Javulás % |
20.00%
|
77.50% |
46.15% |
22.32%
|
27.78%
|
76.47% |
2006. 06.18 - 10.15-ig
 |
Hr. Ed ten Holder Rijswijk
Saab 900 Rendszám: DF-73-PV
Kilométeróra
állása: |
Kezdete: 232542 Vége: 241992 |
|
Fogyasztás |
CO %
|
Kompresszió |
Henger 1 |
Henger 2 |
Henger 3 |
Henger 4 |
Kezdete |
1ltr/10,7km
|
3.66
|
10.6
|
10.4 |
10 |
10 |
Vége |
1ltr/11,7km
|
2.13
|
10.8 |
11 |
11 |
11.4 |
Javulás % |
9.35%
|
58.20% |
1.89% |
5.77%
|
10.00%
|
14.00% |
 |
Hr. Kees Veenstra Aalten
Saab 9000 Rendszám: RP-DT-37
Kilométeróra
állása: |
Kezdete: 219000 Vége: 233034 |
|
HC |
Kompresszió |
Henger 1 |
Henger 2 |
Henger 3 |
Henger 4 |
Kezdete |
160
|
11.5
|
10.7 |
11.2 |
11 |
Vége
|
94
|
12.2 |
12.4 |
12.2 |
12.5 |
Javulás % |
41.25% |
6.09% |
15.89%
|
8.93%
|
13.64% |
Toyota Yaris Verso teszt
Dokumenetáció letölthető innen!Az ADAC eredmények magukért beszélnek!
|
|
|
 |