|
|
|
|
Ez a honlap az Európai Únió hozzájárulásával készült |
|
A Castrol A FIFA VILÁGBAJNOKSÁG HIVATALOS SZPONZORA
2008 június 30. 24:00 CET – a Castrol megerősítette pozícióját a futballban azzal,
hogy egy tekintélyes hat évre szóló megállapodást kötött, mint a FIFA Világbajnokság hivatalos szponzora.
A megállapodás szerint a világszerte elismert kenőanyag-gyártó teljes körű jogokat
kap a 2010-es dél-afrikai FIFA Világbajnokság, a 2014-es brazil FIFA Világbajnokság és a két 2007-2014 időszakra eső FIFA
Konföderációs Kupa szponzorációjára.
A hír azután érkezett, hogy a cég sikeresen szponzorálta a közelmúltban lezajlott
európai bajnokságot – az UEFA EURO 2008™ – mely során a Castrol kifejlesztett egy új eszközt, a Castrol Telejsítmény Indexet,
ami segít a futball rajongóknak elemezni az egyes játékosok, illetve a csapat teljesítményét.
“Befektetésünk a futballba óriási sikernek bizonyult és lehetőség nyílt a Castrol
számára, hogy olyan új lehetőségeket tárjon fel, melyek által értékesebbé váltak a partnereink; lelkesítették és megjutalmazták
a rajongókat; és motiválták kollégáinkat,” mondta a kenőanyagokért felelős rangidős alelnök, Mike Johnson.
A nyilatkozatot kommentálva, Joseph S. Blatter, FIFA elnök a következőket mondta:
“Örömünkre szolgál, hogy a Castrol-lal egy elkötelezett futball támogatót üdvözölhetünk globális szponzorációs családunkban.
A FIFA Világbajnokság, több mint 26 milliárd TV nézővel, egyformán köt le rajongókat és hétköznapi embereket, akiket vonz
a nagy nemzeti futballcsapatok játéka okozta dráma és izgalom. Az új Teljesítmény Index segítségével a Castrol exkluzív adatokkal
gazdagította a rajongók tapasztalatait a játékosok sebességéről, hatékonyságáról és teljesítményéről a meccsek közben. Az
Index olyan neves futball szakértők bevonásával lett kifejlesztve, mint Arsène Wenger, Ottmar Hitzfeld és Emilio Butragueño.”
”Ez
a partneri kapcsolat nem csak azt hangsúlyozza, hogy a FIFA bízik Dél-Afrikában és Brazíliában, mint házigazdákban, hanem
azt is mutatja, hogy a világméretű üzleti közösség hiszi, hogy az esemény hihetetlenül pozitív hatással fog bírni,” tette
hozzá Blatter.
A Castrol Teljesítmény Index megalkotásával a Castrol bemutathatta a márkanév olyan
alapértékeinek fontosságát, mint a szenvedély, a műszaki fejlődés és a teljesítmény úgy, hogy az egyszerre volt innovatív
és megnyerő.
Arsene Wenger Castrol követ, aki szintén kommentálta a megállapodást, azt mondta:
“Azért
választom az együttműködést a Castrol-lal, mert az ő szponzorációjuk messze felülmúlta az egyszerű jegy promóciót és brandinget.
Egy új teljesítmény index kifejlesztése és bevezetése olyasmi volt, ami valóban érdekelt és nagy benyomást tett rám ahogyan
felhasználták a járművek teljesítményének növelésében szerzett tapasztalatukat, hogy síkra szálljanak a játékosok és a csapatok
teljesítményének objektív értékelése mellett.”
A cég 100 éves történelme során A FIFA World Cup™ szponzoráció az eddigi legnagyobb,
amely segít a Castrol-nak, hogy folytassa a márkanév modernizálását annak érdekében, hogy még erőteljesebb és relevánsabb
ajánlatokat tegyen a vásárlói felé, az egyszerűsített termékpalettától kezdve a legújabb műszaki fejlesztések kínálta előnyökig.
A kapcsolat olyan eseményekkel, mint a 2010-es FIFA World Cup™ Dél-Afrikában és a 2014-es FIFA World Cup™ Brazíliában
utat nyit a futball célközönségéhez, ami jelentősen lefedi a márka 45 milliós vásárlói bázisát. A futballrajongók az idén
további, az új partneri kapcsolattal összefüggő koncepciókról szóló nyilatkozatokra számíthatnak a Castrol és a FIFA részéről.
|