kosárban
0 termék
Nemzeti Fejlesztési Terv
Ez a honlap az Európai Únió hozzájárulásával készült

A Castrol
A FIFA VILÁGBAJNOKSÁG HIVATALOS SZPONZORA

2008 június 30. 24:00 CET – a Castrol megerősítette pozícióját a futballban azzal, hogy egy tekintélyes hat évre szóló megállapodást kötött, mint a FIFA Világbajnokság hivatalos szponzora.
A megállapodás szerint a világszerte elismert kenőanyag-gyártó teljes körű jogokat kap a 2010-es dél-afrikai FIFA Világbajnokság, a 2014-es brazil FIFA Világbajnokság és a két 2007-2014 időszakra eső FIFA Konföderációs Kupa szponzorációjára.

A hír azután érkezett, hogy a cég sikeresen szponzorálta a közelmúltban lezajlott európai bajnokságot – az UEFA EURO 2008™ – mely során a Castrol kifejlesztett egy új eszközt, a Castrol Telejsítmény Indexet, ami segít a futball rajongóknak elemezni az egyes játékosok, illetve a csapat teljesítményét.
“Befektetésünk a futballba óriási sikernek bizonyult és lehetőség nyílt a Castrol számára, hogy olyan új lehetőségeket tárjon fel, melyek által értékesebbé váltak a partnereink; lelkesítették és megjutalmazták a rajongókat; és motiválták kollégáinkat,” mondta a kenőanyagokért felelős rangidős alelnök, Mike Johnson.
A nyilatkozatot kommentálva, Joseph S. Blatter, FIFA elnök a következőket mondta: “Örömünkre szolgál, hogy a Castrol-lal egy elkötelezett futball támogatót üdvözölhetünk globális szponzorációs családunkban. A FIFA Világbajnokság, több mint 26 milliárd TV nézővel, egyformán köt le rajongókat és hétköznapi embereket, akiket vonz a nagy nemzeti futballcsapatok játéka okozta dráma és izgalom. Az új Teljesítmény Index segítségével a Castrol exkluzív adatokkal gazdagította a rajongók tapasztalatait a játékosok sebességéről, hatékonyságáról és teljesítményéről a meccsek közben. Az Index olyan neves futball szakértők bevonásával lett kifejlesztve, mint Arsène Wenger, Ottmar Hitzfeld és Emilio Butragueño.”
”Ez a partneri kapcsolat nem csak azt hangsúlyozza, hogy a FIFA bízik Dél-Afrikában és Brazíliában, mint házigazdákban, hanem azt is mutatja, hogy a világméretű üzleti közösség hiszi, hogy az esemény hihetetlenül pozitív hatással fog bírni,” tette hozzá Blatter.
A Castrol Teljesítmény Index megalkotásával a Castrol bemutathatta a márkanév olyan alapértékeinek fontosságát, mint a szenvedély, a műszaki fejlődés és a teljesítmény úgy, hogy az egyszerre volt innovatív és megnyerő.
Arsene Wenger Castrol követ, aki szintén kommentálta a megállapodást, azt mondta:

“Azért választom az együttműködést a Castrol-lal, mert az ő szponzorációjuk messze felülmúlta az egyszerű jegy promóciót és brandinget. Egy új teljesítmény index kifejlesztése és bevezetése olyasmi volt, ami valóban érdekelt és nagy benyomást tett rám ahogyan felhasználták a járművek teljesítményének növelésében szerzett tapasztalatukat, hogy síkra szálljanak a játékosok és a csapatok teljesítményének objektív értékelése mellett.”
A CASTROL A FIFA VILÁGBAJNOKSÁG HIVATALOS SZPONZORA
A cég 100 éves történelme során A FIFA World Cup™ szponzoráció az eddigi legnagyobb, amely segít a Castrol-nak, hogy folytassa a márkanév modernizálását annak érdekében, hogy még erőteljesebb és relevánsabb ajánlatokat tegyen a vásárlói felé, az egyszerűsített termékpalettától kezdve a legújabb műszaki fejlesztések kínálta előnyökig.

A kapcsolat olyan eseményekkel, mint a 2010-es FIFA World Cup™ Dél-Afrikában és a 2014-es FIFA World Cup™ Brazíliában utat nyit a futball célközönségéhez, ami jelentősen lefedi a márka 45 milliós vásárlói bázisát. A futballrajongók az idén további, az új partneri kapcsolattal összefüggő koncepciókról szóló nyilatkozatokra számíthatnak a Castrol és a FIFA részéről.

MAGUNKRÓL . MÉDIA, KÉPGALÉRIA . Adatvédelmi tájékoztató .